Onsdag

Idag har varit en bra dag. Vaknade halv tio, pluggade och kikade på våra bästa år. Gjorde iordning lunch, pratade med Lara och gjorde iordning mig innan skolan. Det är nog nästan rekord! Vanligtvis när skolan börjar 13 går jag upp vid 12 och har panik över att jag inte hinner i tid. Jag tror att jag har blivit vuxen, haha! Åkte till ishallen efter skolan och hade panik! Shiiiiiiiiiiiiiiit. Trodde ju verkligen inte att det skulle bli så, men nu blev det så. På parkeringen fick jag verkligen panik, men det var ju även roligt. Sen åkte jag hem och funderade över vad jag kunde ha gjort annorlunda. Kanske var jag elak, kanske inte?

Nu ska jag ringa Erik, eftersom det är Family Guy på tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0