Oops I did it again

mohaha. Jag kan inte låta bli. Spännande. Nervöst. Problem. Drömde dom et som absolut inte får hända, men det kanske kommer hända om jag känner mig själv rätt.

Jag är stendöd. Kom hem fem imorse från campus. Bakade bullar och härjjade runt med Oscarson, Joel, Betty o co.  Blev nyttiga bullar, inte så dumma faktiskt. Nu ska jag strax till stan, måste införskaffa mig alkohol inför kvällens festligheter och även lite annat tjaffs.

Dagens to-do-list:
Gå upp
Fixa mig
Stan
Provköra bil?
Ishallen
Färga håret
Förfest


Dags att skynda sig.


Kommentarer
Postat av: Den där Oscarson

Haha prima bullar blev det! Oscarsons improvisationsbak slår aldrig fel!

2011-02-11 @ 22:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0