Tisdag

Jag är så förbannat trött. Känns som att jag skulle kunna somna på direkten, men det har jag inte tid med. Måste öva på engelskaredovisningen som är imorgon. Ser inte fram emot det. Fick proffshjälp med engelskan av min fine vän idag, tur att man har såna!

Jag förstår inte vad Karlstadborna har för problem när det gäller allmänna parkeringsplatser. Jag var tränare nu ikväll och skulle köra ut bilen precis som vanligt på parkeringen, men istället för att köra ut blev jag instängd. Jag blev tokarg och visste inte vad jag skulle göra. Det var bilar överallt och alla försökte komma ytterligare 10 cm längre när det inte fanns utrymme till det. Det var människor överallt som knödde runt bilarna vilket gjorde att det tog ännu längre tid. Lyckades till slut ta mig ut ur skiten (två bilar bakom, en vid varje sida, en framför, folk överallt och pakerade bilar) och jag kunde åka hem. Det var slitigt och jag var farligt nära ett utbrott. Nu sitter jag i hemmets lugna vrå och chillar.

Helgen passerade lugnt, men fort. Jag dömde tävling i Lidköping och förfrös varenda kroppsdel jag har. Det var -20 grader i söndags morse! Brr. Gick bra och jag har hittat min nya favorit, en kille från Oslo! Han var sjukt duktig och jag hoppas att vi kommer få se honom på EM och VM i framtiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0