Tisdag

Jag är galet festsugen! Ge mig alkohol nu!! Jag är även galet trött, men måste duscha bort svetten från spinningpasset först innan jag får närma mig sängen.

I fredags, när jag var hos Roger fick jag reda på både det ena och det andra om folk. Det är stört att folk beter sig så, jag skulle aldrig kunna göra det. 

Jag vill ha en ny mobil, min glappar och mottagningen är sämst. Har iofs en ny mobil, men jag tycker inte om den så jag använder en gammal skruttig som inte ens kan ta emot mms. 

Idag är det två veckor sedan jag var inne på fejjan. Det är så skönt att slippa fb och allt det där. Måste dock erkänna att jag är lite nyfiken på vad folk sysslar med, känner att jag inte riktigt är med i leken längre. Hur fan klarade sig människan utan facebook förut?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0