Tomten

Tomten är tidig i år. Han har redan besökt mig, vet dock inte om det var en snäll eller stygg tomte som plingade på min dörr. Vågade inte öppna när det stod någon med en tomtemask och skidglasögon på sig utanför dörren. Mattias har åkt upp hit och kollat, men då var tomten redan borta. Tycker ändå att det är äckligt med tanke på att killarna ringde på här för ett år sedan och hotade mig mitt i natten.

Helgen passerade jättesnabbt och jag önskar redan att det vore helg igen, fast om två veckor. De kommande två veckorna kommer jag helt seriöst att dö. I helgen fyllde jag på min garderob ytterligare och igår kväll kollade vi på solsidan. God saft och popcorn. La mig as sent, runt halv två, vilket resulterade i att jag var stendöd imorse. I fredags hade jag panik. Lyckades dock undvika en katastrof och kvällen blev bra i alla fall. Var hos på campus och härjjade runt. Fick en hatt som jag sedan råkade kasta i någons öga, sry. Blev bunkern efter det och nachos! :)

Ikväll ska jag till Karro och flickorna på middag för att fira alla hjärtans dag. Trevligt! :) Synd bara att jag mår dåligt och inte kan svälja för att halsen gör så ont :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0