Du är så yeah yeah wow wow

Kikar på Quantom of Solace nu! Love it! Jag vill också vara agent och skjuta vilt omkring mig för att klara av hemliga uppdrag.

Nu ikväll fick jag äntligen min efterlängtade hamburgare, men det känns mindre bra när den skvalpar omkring i magen. Orkade med ett spinning och corepass efter skolan innan jag begav mig till staden. Måste dock erkänna att jag inte har de muskler jag önskar att jag hade i ryggen. Det är så tråkigt att träna ryggen, men det är inte snyggt om allt annat är vältränat och ryggen hänger slappt.

Vi är snart klara med grupparbetet. Jag och J löste den svåraste uppgiften idag! Wowo. Nu ska jag sova. Ännu ett ovärt inlägg. Värt. I helgen ska jag vara domare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0