!

Paniken har övergått till irritation. Är så fruktansvärt irriterad just nu. Ingenting går någonsin min väg. Alltid motgångar, ALLTID! När fan är det min tur?! Tycker minsann att det borde vara min tur NU. Det tycks gå så bra för alla andra, och visst, det är kul. Förstår faktiskt inte varför det blev på de här ena vise, allt var så bra och jag trodde på det. Nu är det ingenting längre. Bara ett par siffror. Inte alls enligt planerna. Tråkigt. Genomruttet. Dåligt. Sorgligt. Önskar bara att xx xxx xxx xxxx xxxx.

Kikar på idrottsgalan nu. Kul att Stenmark fick pris! Tänk vad kul det hade varit om jag hade fått pris där i konståkning. Siktade ju på OS, men så blev det inte. Skadade knän satte stopp för mitt OS-guld. Nu är jag tränare och domare istället.

Har bakat havreflarn nu ikväll, kom på för en stund sedan att jag inte ens tycker om havreflarn. Såg precis att någon glupsk familjemedlem har ätit upp nästan allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0