Måndag

Attans så skönt det är med sovmorgon! Det var dock inte lika roligt att bli lämnad ensam i sängen imorse, men jag hade det nog bättre än han som gick upp ;) Ska strax gå upp och fixa mig, laga mat och ha msnmöte med gruppen.

Pratade med Frans (Adrians bror) igår och han sa att Adrian var ganska nöjd med sitt åk. Han stod ju fan sin kvadruppel toeloop! Han och Berntsson fixade även att två killar får åka EM nästa gång. Viktoria ordnade två platser på damsidan, vilket inte är fy skam!

Det finns en tjej i vår klubb som jag anser har stor potential att vara med på SM och liknande, synd att det känns som att jag är den enda i klubben som vill satsa på henne. Hon är riktigt duktig och har stått flera av de lite svårare hoppen, vilket gör mig jätteglad som är hennes tränare :) Tänk vad kul om jag har varit med och tagit fram nästa stora åkare i Sverige!

Blev så jäkla sugen på att börja träna själv igen nu i helgen när jag var domare. Funderar på att ta fram mina gamla tävlingsklänningar och komma i till nästa träning, haha! Den röda flamencoklänningen var ju absolut en av favoriterna, även om den blåa med lite glitter på också gillades skarpt. Synd att jag har sålt nästan alla mina klänningar.

Nu blir det mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0