MOHÖH fjortisinlägg

Kollar igenom gamla bilder i brist på annat att göra. Jag kan inte sova pga det där. Har kikat massa bilder, kollat bilddagboken o fejjan. Shiiit säger jag bara. Vilka tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiider! Vore inte dumt att vara 14 år igen och härjja runt... Det suger att vara vuxen.

Din pappa måste vara bagare. Snyggare brön har jag aldrig sett. 
MOHAHA bästa jag hört idag!

Hittade bilder som OScarson målat. Tex den på mig och Daniel när jag ramlade av cykeln i snön och bröt handen. Daniel orkade inte leda cykeln i snön så han bar den på ryggen istället, haha! Tider det.

En annan grej jag såg på bdb var när jag bakade bullar och förstörde vårt gamla köksgolv mohaha. Då var modern i huset inte glad kan jag säga. Bullarna bakade jag och Anna för att vi skulle sälja på torget så vi skulle ha råd att köpa sprit och bli fulla HAHA! MOBBAT. Vet dock inte vilket som var värst. Om det var bullförsäljningen eller att jag försökte dölja det trasiga golvet med att limma ihop det med trälim (fast jag sa till mamma att det var vatten). Dessutom målade jag på golvet med en tuschpenna för att göra det mindre synligt. Ibland är jag för smart för mitt eget bästa tror jag.

Kan berätta om en annan sak jag gjort som är lite dumt och typiskt mig. Det var i kbg för många somrar sedan. Hade varit på fest och stenberg skulle skjutsa på mig pakethållaren tillbaka till bussen eftersom att jag var för vinglig och han inte ville ha skjuts av mig. Det slutade med att jag låg raklång på asfalten med ansiktet nedåt, haha. Hade alltså ramlat av pakethållaren när han cyklade. På tal om cyklar, en annan gång när jag och Anna skulle cykla till bussen i kbg lånade vi Eklunds lillasysters cykel och tjockerik cyklade med oss för att ta den tillbaka. Han säger: Lås inte cykeln eftersom jag tar med den tillbaka. Vad gör jag då? Jo, jag låser självklart cykeln dum som jag är. Dagen efter undrar Eklund var fan cykeln är, den har blivit stulen vid busstationen,! Slutade med att jag och Anna blockade Eklund i 2 veckor på msn för att vi var rädda att han skulle begära pengar av oss..

Så kan det gå när man heter Cecilia. Har tusentals roliga historier att berätta om vad som hänt i kbg. Orkar dock inte skriva om alla nu, men kanske dyker upp någon ibland. Karlsborg är nog det stället jag har haft roligast på. Alltid härj och skoj där. Inte som i Skövde där alla är tråkiga. Vill att det ska bli sommar nu så att jag kan åka runt i min båt som jag förhoppningsvis har i sommar och kan härja i Hjo och Karlsborg! Fint de.

Kommentarer
Postat av: Oscarson

Haha jag minns den där gången när du ramlade av cykeln! Jag vet inte hur du ramlade men lustigt såg det ut!

2011-02-11 @ 22:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0