Onsdag

Min kropp är helt död. Jag orkar inte röra mig, helt slut. Det har gått tre dagar på den här termien, bra jobbat! Skola och grupparbete hela dagarna, på kvällen är det ishallen och träning som gäller. Hemma vid 8 eller 9 varje kväll. Trött? Svar ja.

Ordförande i klubben försöker övertala mig att stanna i Karlstad och i klubben, annars fungerar det inte. Vi får väl se hur det slutar. Kul att de gillar mig så mycket ;)


Kom hit och fyll på min olja från himlen. Bilen måste ha olja och jag vill ha en kram.


Imorgon ska jag ÄNTLIGEN få den där hamburgaren jag har längtat efter hela julen.


(Idag är det åttonde dagen utan facebook)

Kommentarer
Postat av: Anna Ji

Ojojoj, du facebook-fastar kan man säga? ;)

Ohlala, hamburgare är aldrig fel. Svingott efter jul ju!

2011-01-26 @ 21:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0