Söndag

Solsidan börjar strax! :) Längtar. Sitter i soffan och fryser. Har spenderat 24 timmar i ishallen den här helgen. Den ishallen är bland de kallaste i hela Sverige. Det är varmare ute än inne och då är det ändå minusgrader ute. När jag satt där i domarstolen under en ullpläd och bedömde åkarna kom det rök ur munnen på mig, så kallt var det! Synd att jag missade hela konståknings em som pågick nu i helgen. Det diskuterades nästan enbart EM i domarrummet. Kul att höra vad Sveriges bästa domare tycker om programmen. En tävlingsåkare hade en väldigt konstig dräkt på sig idag. Hon hade genomskinligt tyg så att halva trosorna syntes igenom, haha! Har aldrig sett nått så konstigt bland dräkter förut.

Jag är sugen på muffins. Fick jättegoda idag i ishallen, tror jag ska baka det efter solsidan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0