Söndag

Sorry, I was wrong. Jag mår inte alls dåligt idag maha! Utgång igår som sagt. Adam fyller år idag, alltså var det han som höll i födelsedagsfesten (även om Anna var med på ett hörn). Körde fångarna på fortet, vilket var jättekul och uppskattat av alla! Det var dock synd att man blev så svettig. Som tur var luktade ingen gott förutom V ;) Han luktade verkligen jättegott! Jag var ensam tjej i mitt lag vilket innebar att jag fick ta alla de "viga grenarna", dvs ta upp en påse från golvet utan att ha händerna i golvet. Påsen klipptes sedan tills den blev alldeles platt. Jag fick upp påsen när den låg helt platt på golvet, men tappade den. Jag var nöjd ändå. Jag fick även slita för laget när det var twisterkamp mellan lagen. Det började riktigt bra tills jag fick den omöjliga kombinationen att nästan gå ner i split och sedan ha händerna längst ut på varsin sida. Omöjligt för vem som helst, om personen inte har flera meter långa armar. Resultatet blev svett. Hade gärna velat ha den där champagneflaskan som var förstapriset.

Skedde lite roliga händelser under gårdagskvällen. Anton tog hål i örat på Henberg. Jag lyckades skrämma honom med att det var i gayörat. Anna och Anton hade glasskrig och glass i hela ansiktet. Anna skulle ta hål i ena örat, men fick inte det för att då skulle Adam slå in näsan på henne och hon skulle bli tvungen att operera den vilket är dyrt. Rickard ramlade på Sandtorget. Adam ramlade ur taxin. Det blev slagsmål bakom mig i kön på donken. Jag brottades med folk i kön inne på donken. Alla inne på Glädje sjöng "ja må han leva" för Adam. Adam fick en champagneflaska av personalen på Glädje. Anna skrev roliga saker på fb. Nu orkar jag inte skriva fler roliga händelser, men de var många fler.

Gårdagens tråkiga händelse var grannkärringen. Hon borde ha ett kok stryk! Min fot ser ut som en stor klump. Den är svullen och gör ont. Vad gör man inte för att vinna en tävling? ;) Det blev inte bättre av att jag gick hem från stan inatt. Fick dock skjuts 500 m av Johan.

I fredas var jag på släktkalas. Jag är numea storasyster till tre små tjejer på 8, 7 och 4 år. Jag är deras idol. De tycker att jag är fin. Jag lovade att de skulle få vara brudnäbbar på mitt bröllop, vilket de tjoade över i 10 minuter. Jag antar att de blev glada ;) Jag lekte även frisör och gjorde fina flätor i deras hår. Jag var även stylist och make up artist, sminkade dem väldigt fint. Jag fick också vara domare i Idol när de hade tävling. Jag hann mycket under den kvällen. Jag visade även min kusin Gustaf hus man ska spela tv-spel- Han blev väldigt imponerad av att jag kan alla banor och tog stjärnoråt honom. Jag är faktiskt uppväxt med Nintendo 64, behöver jag säga något mer?!

Nu ska jag skriva klart min ena hemtenta och sedan skicka in den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0