Tisdag

Har pratat ut om allting med Lara nu och det känns så mycket bättre nu. Nu har vi gjort upp en plan och sedan får vi se hur utfallet blir. Det är ju inte säkert att det blir så som jag vill, men då får jag acceptera det och försöka gå vidare. Hur vet jag inte, men på något sätt. Lara tycker att mina taktiska planer är väldigt roliga och smarta. Jag har faktiskt planerat ganska noga, vill inte framstå som dum. Det vore det värsta, att bli bortgjord! Kommer älta sönder det i så fall. Precis som Lara sa, det är bättre att få veta och sedan bearbeta det utifrån resultatet.

Nu ska jag äta upp min macka och börja skriva klart min hemtenta så att den blir klar någon gång och jag kan genomföra min plan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0