Fredag

Kom hem tidigt från jobbet idag. Hade visning det sista som inte tog så lång tid. Skönt! :)

Pratar med Anna i telefon. Hon säger att det går sådär med träningen inför loppet i höst! Hon ger mig även dåliga råd. Höhö.

Skulle ha åkt till Karlsborg ikväll på allsången, men nu är klockan lite mycket. Aja, är skit trött och skulle gärna vilja ligga i sängen! Usch, försov mig imorse. Vaknade kl 9.10 och jag börjar 9. Fick panik och slängde mig iväg till jobbet med mitt trollsiga hår.

Åskade som fan inatt. Blixten slog ner utanför mitt fönster. Usch det var fruktansvärt. Sprang in till Louise som inte hade märkt något, haha!

Jag råkade slå i en spik i foten när jag hade visning i tisdags, haha. Jättehemskt. Stod där och blödde på visningen och det slutade aldrig att blöda. Kunderna glodde som satan :P Jag ville bara dö!

I onsdags var jag ute med Linus och Daniel i stan. :) Var helt död igår. Har i och för sig varit död hela veckan. Måste sova!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0