Torsdag

Shiiiiiiiiiit vad veckorna går fort! Gör min sista dag på byrån i Falköping imorgon. Jättetråkigt :(

Har stressat som ett as idag. Skulle ha åkt till Göteborg och köpt bil ikväll också, men fick sedan veta att det var fel på ac:n och hjullagret. Inte så smart att köpa en bil i dåligt skick för dyra pengar som måste lagas med en gång. Först hade jag ingen som skulle kunna följa med med dit sen helt plötsligt hade jag fem vänner. Fick tag i Linus och då skulle han följa med, men nu blev det ju inget bilköp. Tråkigt, för det var precis en sådan jag vill ha.

I veckan har jag inte gjort så mycket annat än o jobbat, letat bil och dator. Träffade iofs P i måndags. Lagade mat efter hundra års krångel från min sida, haha. Jag o mat alltså! ;) Min dator har kraschat och det innebär ju panik. Har nu beställt en på elgiganten så jag får den nästa vecka. Både igår och idag ha jag träffat försäljare som säger:
- Är inte du storasyster till Annika?
- Ja, det är jag. Hur visste du det?
- Ni är ju jättelika!
- NEEEEEEEEEEEEEEEJ för böveln!

Idag pratade jag lite tyska på jobbet. Kom in en familj som inte kunde svenska och jag kan ju ingen tyska heller, men det gick ganska bra ändå. Det gäller att vara flexibel på jobbet! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0