Update!

Nu kommer äntligen det där inlägget jag har talat om så länge. Det har legat som ett utkast, men inte varit färdigskrivit. Nu kommer det bli superlångt. Bara så ni vet.

Var ska jag börja? Så mycket att berätta, så lite tid. Kan ju börja med Öland. Var där under midsommarhelgen. Åkte dit redan torsdag natt eftersom Roger tyckte det var bäst. Jag sov från Jönköping och framåt. Minns inget fram till att jag går ur bilen och då är på Öland. Klockan var då 6 och vi gick raka vägen in i husvagnen som vi efter ett tag lyckades parkera bra. Jag somnade som en stock och vaknade kl7 av att Calle o co var i husvagnen och härjjade. Alla vaknade utom jag som inte fattade nått. Sov till typ 12 och då åkte vi till stan. Köpte en Coca-Cola grej att ha sugrör i. Åkte hem och grillade med övriga gänget. Roger råkade bränna vår mat som A blev riktigt sur över. Whatever, tänkte jag. Jag, A och Johanna gjorde iordning oss och härjjade runt i husvagnen. Gick tillbaka till de andra som satt i Eriks och Linas trädgård. Dunkade musik och klunkade alkohol. Mycket trevligt.

Johanna blev arg på Anna som rökte i husvagnen, haha. Jag orkade inte bry mig. Det blev världens bråk och det hela slutade med att Anna sa förlåt. Åkte till campingen och där härjjade vi runt ordentligt. Va inne på nått ställe där det kom fram en kille o raggade på mig, men då blev Roger arg på den killen. Anna tyckte han va snygg. Jag också!;)  Såg en kille som hade lagt sig i sin sovsäck för att sova. PÅ TÄLTET MOHAHA. Han hade nog inte fattat att man ska krypa in i det. Erik hällde öl på honom och han kröp ihop som om han trodde att det regnade. Träffade röda korset där.Personalen stod o grät för att de tyckte att det var så hemskt. Det var ju inte så mkt skit det här året om man jämför med förra året då en blev mördad!

Dagen efter sov jag hela dagen. Bakis som tusan. Gick till stan. Åt på italiensk restaurang. Gick hem i regnet. Mysigt. Festade i husvagnen och sen blev det Harrys. Jag var arg och drog hem. Åkte hem på morgonen. Bråkade i bilen på morgonen mohaha. Bra att det kändes!

FIck ett trevligt samtal från herr N när vi skulle köra iväg från Skövde. Jag ska få mina grejer snart lovades det. Ska ju keepa tha contact så att säga.

Har hunnit träffa lite vänner den senaste tiden trots att jag jobbar så mycket. Fikade med Anna på torget och skrattade åt alla särisar. Shammo, Lara och Patrik på pims! Mycket trevligt! :)

Förra fredagen somnade jag kl 19, haha!  Vaknade av sms dagen efter och drog till Karstorp med Lillie och Anna. Kollade på volleyboll som Bogrens arrangerade. Träffade Daniel. På kvällen färgade jag håret gult och åkte till Landvetter med Fredrik. Hämtade Marie och mamma. Trevligt !

Har även pratat lite med min granne i Karlstad som skulle ha hjälpt mig att leta bil, men istället har gömt sig ute till havs. OGILLA.

Förra tisdagskvällen var den bästa på länge. Hade visning med F och det var supertrevligt! Satt och pratade länge efteråt och diskuterade livet/fastigheter/jobb. Följde med på kontraktskrivning i fredags och ja, jävlar. Kul att vara med iaf;) Fick en kram och ett lycka till trots att vi hörs ganska mkt. Bl.a. ett grattis och samtal i både igår och idag! :) Måste ringa och rapportera imorgon. Farligt, farligt, men härligt härligt! Spännande!, men inte bra!

Fick besök av Lille och Anna ppå jobbet förra veckan. Vi lunchade på Dagnys! Trevligt! :)

I helgen fyllde jag år. Firade med släktingar i söndags, som jag för övrigt blev irriterad på. GIck till pizzerian med Erik efter ett tag. Fick fina paket! Var ute i lördags och kollade när P speladepå torget. Det var faktiskt ganska bra! :) Kul att spana in alla sär som diggar musiken. Typ pickar som en höna och dansar som du inte hade en enda lem i kroppen. Klunkade dricka i ett av tälten på torget och sen blev det Glädje och sen Harrys! Trevlig kväll! :)

Igår var jag och Lijbah ute och gick i timtals. Kollade på bilar som skulle passa mig. Gick även till Hene och hoppade hage. Jag vann!

Idag hände något otäckt på jobbet. Åkte iväg och fotade en ensligt belägen fastighet i en skog där det fanns en damm lite längre bort. Gräset gick till knäna och jag var livrädd att en orm skulle dyka upp när som helst. Jag fotade vid dammen när jag plötsligt hörde något vid huset där det låg en strandad båt. Båten låg uppochned. Det var antingen en person eller ett djur därunder, men jag blev likväl lika rädd för det. Sprang för livet och trodde att jag skulle dö likt en skräckfilm. Som tur var kom jag undan med livet i behåll och jag kunde pusta ut i bilen. Tänker aldrig sätta min fot där igen. Berättade för min chef och hon skrattade så att tårarna rann.

Nu är mitt superlånga inlägg slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0