Fan

Jag blir så trött när saker o ting krånglar. Min lillasyster är på P & L o har mobilen avstängd sen i tisdags. Får inte tag i henne o det händer ju en jävla massa saker på den festivalen. Mamma är i Grekland där det är upplopp. Min dator stendog förut. Gaaah. hatar det! Jävla strömsladd. Fick tillbaka mammas dator från lagning nu, men den är ju fan inte lagad. Strömsladden är fortfarande trasig och dator laddas ur. Snart har jag inget batteri kvar. Ska ta med jobbets dator hem imorgon om jag får för min chef. Måste ju fan ha en dator i helgen. Blir tokig när saker krånglar. Jag som va så jävla glad när jag åkte hem från jobbet ikväll. Gått bra idag! :) Skrivit kontrakt på en lägenhet. Träffat Lara och Shammo ikväll! :) Va på pims och härjjade. Patrik kom förbi. Det var riktigt kul! :) Saknar honom lite. Krångel med c-uppsatsen också. Måste lämna in godkännande imorgon annars får vi inte betyget förrän augusti. Blir det ett K på det hinner vi inte komplettera och då får vi göra om det. Hur fan ska vi hinna skicka in ett godkännande innan lunch imorgon med två underskrifter? OMÖJLIGT!

JAG HATAR NÄR SAKER KRÅNGLAR!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0