Helgen

Fy fan vilken hemsk dag det var igår. Tur att jag har en så fin vän (V) som stället upp och tar hand om mig! :)

I lördags festade vi hos Mattias. Törna kom hit innan och vi härjade lite i fönstret med Mattias och V. Jag råkade svepa min vinflaska på superkort tid. Drack nog alldeles för mycket egentligen, men men. Trevligt vare iaf! Simon och Erika kom förbi, hon lär nog tycka att jag är störd nu, haha. Tog massa roliga slickkort på dom, men de är borta för alla kort på kameran är av någon konstig anledning raderade :( Det var roligt när jag och X försvann ett tag och alla genast började spekulera i en massa saker. Så sär liksom, man kan väl få prata lite?! Joel och några fler kom förbi efter krogen. De hade köpt hamburgare till mig och V. Snällt. Han var dock lite för på, vilket jag inte märkte eftersom jag va rätt full. V och Mattias gillade det inte och skickade hem honom, haha! Shit vilka killar alltså, de ställde verkligen upp! Gjorde upp planer för att det inte skulle gå illa. Följde mig hem och Mattias kom hit, slängde ut folk och jaa.. Tack! :) Blev lämnad ensam, vilket var kul i en sek. Gick ner till V och Mattias. Däckade i sängen och vaknade kl 8 på morgonen och var förvirrad. Mådde som ett as och gick hem o sov. Vaknade vid tio då V kom och väckte mig för att vi skulle iväg och segla, vilket jag inte kände mig pepp på. Blev medtvingade iaf och det var nog det dummaste beslut jag gjort i hela mitt liv. De första två timmarna gick bra, men sen blev jag bara sämre och sämre. Båten guppade upp och ner. Allting snurrade, jag frös, jag svettades, huvudet dunkade. Sa till Stefan att jag sätter mig nere i hytten istället, för att jag inte orkar hålla på att byta sida när vi slår segel hela tiden. Satt mig där och mådde sämre än sämst. Satt med en hink i två timmar! De två värsta timmarna i mitt liv!!! Vi var tvungna att vända om och åka tillbaka pga. mig :( Iofs var jag glad för det, men tråkigt att behöva segla hem. Njöt iofs inte heller av segelturen. V var duktig på att styra, inte så konstigt eftersom jobbar som styrman! :) Det värsta var nog när hinken välte i hytten, då trodde jag seriöst att jag skulle dö, haha. Vi kom ner o satte sig hos mig i hytten och tog hand mig sjuka mig. Sjukt pinsamt, trodde jag skulle dö. Till råga på allt tog V hinken och tvättade den i sjön. Jag skrek att jag skulle göra det, men jag kunde knappt stå upp så det var inte att tänka på. Åkte hem och satte mig i duschen. V kom med cola som gjrode mig lite piggare. GIck ner till Mattias och kollade när han packade. Sa hej då och kramades i hundra år. Naaw :( Mössan kom förbi och var tjurig. V undrade varför mössan var här om han ändå bara är sur, det undrar jag också. Skickade iväg honom ganska snabbt. Jag och V åkte istället till donken. Satt där i två timmar och tjötade skit. Tog en timma för mig att äta upp hamburgaren, haha. Drog hem och kikade smala Susie som jag somnade till. Gick upp till mig och la mig vid 2.

Vaknade för ett tag sen. Är fortfarande i Kalrstad. RIngde och sjukanmälde mig idag. Måste vara hemma och vila upp mig idag, mår fortfarande inte helt hundra. Nu ska jag hoppa in i duschen och bli en ny människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0