Jobb

Nu är jag åter i Skövde och arbetar. Kom hit vid två inatt och la mig tre. Var jättetrött när jag skulle gå upp. Hade det så trevligt i Karlstad att jag inte ville säga hej då till min tårögde vän som vinkade adjö när jag rullade iväg. Glömde dock några saker och hemma och åkte tillbaka. Pratade en stund till och det blev natt innan jag får hem. Tur att man har fina vänner som kan ta hand om en när man är jättesjuk :P höhö. I måndags fick jag tacos, supergott! Trevligt sällskap också. Kollade på en varulvsfilm. I söndags fick jag sällskap till smala susie. I måndags solade jag i ett par timmar, men fick ingen färg överhuvudtaget. Solkamraten fick däremot färg på ena sidan av ansiktet, haha! Mycket trevligt. Diskuterade drömmar, fantasier, framtidsplaner osv. Sov till ett igår. Asgött och välbehövligt för att bli frisk höhö. Packade och städade lite i min lägenhet innan jag for iväg till Bergvik. Både jag och min reskamrat var hungriga och därför blev det mat där. Gottit.

Skulle ha åkt till Malmö på fredag för att köpa en bil, men den blev såld nu :( Vore bra om jag hittade en nu när jag har en duktig bilvän som kan följa med och kika. Nu blir det lite tv och förhoppningsvis roliga besked om jag gör som Mattias säger. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0