Lördag

Kör ett snabt inlägg.

Ligger för tillfället i min säng och ska snart resa mig upp för att fixa iordning mig. Ska ner till Mattias och festa med grannarna, Törna och Joel! =) Kommer nog bli trevligt! :) Har varit en fullspäckad dag. Först kom V hit och störde mig i ett par timmar. Skulle kollat på bil, men sen kunde de inte.. Efter lite vattenkrig och sömn gick jag bort till P och störde när han packade. Åkte till donken och åt innan det blev ett sorgligt farväl på busstationen. Iofs kommer vi förhoppningsvis ses inom en snar framtid, men man vet aldrig. Åkte till Teresias examenskalas. Bjöds på tårta och kaka, mycket trevligt. Sprang bort till skolan, kikade på Clear rivers bil som de har byggt. Snygg! Tjötade lite med V i verksta'n, fick en skruv att laga min säng med. Har precis duschat, ska fixa iordning mig nu innan Mattias kommer o rycker i min dörr.

Btw, hann precis upp till seglingen igår! :) Jobbade till 12. Kollade därefter på kortegen i stan med Annika. Skrattade åt alla sär som stod på flaken och såg mobbade ut. De såg mest ut att vilja därifrån. Åkte hem och panikpackade innan jag for iväg till Karlstad.

Tjipp o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0