Måndag

Jag är vråltrött. Borde lägga mig omedelbart. Öland var nice. Mycket skojigheter, men även lite aggressiva utbrott. När vi packade in i husvagnen fick jag ett trevligt samtal från N. Det var trevligt minsann. Sov hela natten ner till Öland. Roger körde, mohaha. Kom fram 6 på morgonen i fredags. Jag var stendöd. Idag på jobbet jag var död den sista timmen annars har dagen gått fort. Jag fortskrider med lägenhetsförsäljningarna! :) Vigge skrev för en stund sedan och friade till mig.

Han: Mattias tycker att du och jag borde gifta oss.
Jag: Ja, jag är ju en bra tjej
Han: Såååeh... vad säger du?

Haha.

Nu ska jag fanimig sova. Skriver mer om Öland en annan dag.

Ps. Danskar är förjävligt jobbiga att förstå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0