Trött

Vaknade halv tolv, men ligger trots det fortfarande kvar i sängen. Det är sååå jävla gött att inte behöva gå upp. Eller jo, nu måste jag nog göra det. Ska fixa iordning mig och hälsa på min nya mormor :) Igår hade min faster 50-årsfest i Lerdala på Gröna Lund. Det var faktiskt riktigt kul. Roligare än jag trodde att jag skulle ha. Jag var i alla fall finast på festen i min fina klänning! Var hos Lara tidigare på kvällen och firade hennes examen. Åt hennes goda chevapi (?) som hennes mamma gjorde enbart för min skull, så gulligt! :) Det är verkligen sjukt gott. Åkte sen vidare till Lerdala. Träffade Eriks föräldrar. Pratade med dem och mina föräldrars vänner. De känner tydligen varandra och har varit iväg på olika resor som jag fick höra om. Pyjamaspartyn o sånt, haha! Jag och Annika blev uppraggade av två söta killar. Trodde nästan att de var i vår ålder, men icke.

Killen: Vad gör du för något då? Har du börjat gymnasiet än?
Jag: Eeh ja..
Killen: Jaha, men går du i ettan då eller?
Jag: Nej nej, jag har slutat.
Killen: Jaha, då tog du studenten i år eller? Du är 92a alltså.
Jag: Nej, jag tog studenten för länge sen.
Killen? Är du 91a då?
Jag: Nej, jag är 88a.
Killen: VAAAAAAAAAAAAAAAAAA? Är du så gammal?
Jag: Hehe jaa
Killen: Vad jobbar du med då?
Jag: Jag är mäklare.
Killen: Är du mäklare? Men vaa... Jag trodde seriöst att du var mellan 91-94. Nä, jag trodde du va 92a som äldst.

Haha, det är ju kul att man ser så ung ut ;) Han själv var 93a och inte ens fyllt 18 år än. Lammkött, grr ;) Söt var han i alla fall. Annikas ragg var också 93a. Ingen av dem kunde dansa och därför fick jag föra. Jag gjorde mina egna snurrar och han såg mest förvirrad ut. Dansade en stund innan vi gick iväg och drack saft. Pratade en bra stund innan vi återigen gick ut på dansgolvet och buggade loss. Sista låten blev en tryckare och både jag och Annika ville därifrån. Killarna slingrade sig runt och ocg vi var säkra på att de skulle ge oss en puss när som helst, haha. De såg jätteledsna ut när vi sa att vi skulle åka hem. De får nog växa till sig lite först innan de har en chans.

Veckan har gått ganska snabbt. Jobbade endast onsdag, torsdag och fredag. I fredags var det riktigt stressigt. Jobbigaste dagen på länge. Hade hand om en ny budgivning som nyss startat och som är lite komplicerad med massa förbehåll hit och dit. Imorgon är det jag som fortsätter ha hand om den - ensam. Gaah. Visning imorgon kväll för den som känner för att köpa en 2a i centrum. I fredags åt jag och Daniel popcorn och bubbel (loka). Gott gott. Saknat den killen. Kul att ses igen. Iofs var jag där i torsdags en snabbis när han och Johan kikade på film. Nä, nu måste jag fixa mig innan herr E ringer och är arg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0