Död

Jag är så förbannat trött just nu. Kan inte ens tänka klart. Har frågat Karro konstiga saker på msn och är allmänt trög. Har suttit med grupparbetet fram till nu. Har ändrat och dolat med siffror och andra roliga saker. Jag tycker därför att jag förtjänar sovmorgon imorgon och har på egen hand beslutat att jag får komma 9 istället för 8 till skolan. De andra gruppmedlemmarna kommer antagligen inte att gilla det, men jag har ju som sagt ägnat hela kvällen åt plugg medan de har latat sig. Hela helgen har bestått av plugg. KUL? NEJ! Igår kollade jag på melodifestivalen hos Xe. Rätt låt vann tycker jag. Jag hejade på Eric och Danny. Swingfly var också bra.

Är det någon som är bra på bokföring får denne någon väldigt gärna ringa till mig imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0