Fredag

Idag har varit en produktiv dag! Det går framåt med grupparbetet. Ska snart sova så jag hinner sova mina 10 timmar, då fungerar jag som bäst.

Är man lat om man får skjuts från mig till konsum? X hämtade mig i sin bil och körde mig till Konsum. Kände mig ganska lat, men va fan, jag har ju tränat hårt idag! Jag var helt död efter spinningpasset, men körde trots det styrka när jag kom hem. Har hunnit tränat tre gånger den här veckan, trots att jag inte är helt frisk och konstant har arbetat med grupparbetet.

Kikar på nyheterna nu. Det är förskräckligt det som har hänt Japan.

Kom på en sak förut. Igår var det ett år sedan och igår jag gjorde nästan likadant som för ett år sedan. Inte glömt ännu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0