Fredag

Nyligen vaknat. Wowo. Seg som gummi idag. Trött. Gick i alla fall iväg till skolan och skrev tentan, satt i 50 minuter innan jag gav upp. Synd att jag inte kunde plugga något på den, hade nog klarat den annars. Gick till Teachers efteråt med vänner, ångrar nu att jag inte åt något, är galet hungrig.

Jag undrar vad det är för sjuka jag har egentligen. Mår så himla konstigt. Det är inte enbart förkylning. Balansen är inte som vanligt, minns inte saker som jag gör/gjort, svimmade förut. Det blir inte bättre av att vissa personer är trögfattade och inte förstår att ett nej är ett nej. Fick cpdamp förut, men nu har det gått över. ;) Nu ska jag dricka ett stort kallt glas vatten och förhoppningsvis lindra min jävla hosta! Blir tokig på det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0