Friday night

Jag har varit på världens bästa humör idag! Vet inte varför, kanske beror på att det nästan är vår och examen närmar sig! Fick bra betyg på juridikgrejen som vi lämnade in i förra veckan! VG på de! :) Godkänd på redovisningen igår. Har endast tre saker kvar i skolan, sen får jag min examen! Tiden går verkligen fort, känns så stört att jag snart är klar. Var inte länge sedan jag stod vid flaggstängena och skulle träffa klassen för första gången.

Veckan har gått jättefoooooooooooooooort! Tänk att det redan är fredag. Jag längtar till när vi får pengar nästa gång, det blev en dyr månad den här månaden också. GILLAS INTE! Lämnade in bilen på verkstad igår och nu är den hel. Känns gött :) Prislappen är desto mindre rolig, 3200 kr. Jävla svinneri. Jag skulle verkligen vilja vara duktig på att meka med bilar. Har gjort lite framsteg där i alla fall. Vet ju vad grejerna i motorn är för något och kan byta lite saker! ;)

Håller för närvarande på att fixa och greja lite i lägenheten. Dunkar musik så att grannarna blir döva mohaha! Måste duscha nu, har fortfarande inte gjort de efter träningen, snusk! Imorgon kommer Anna och Adam hit till Karlstad! :) Bra det, hatar att bli lämnas ensam när man har haft besök. Har ju i och för sig mina boys här i Karlstad;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0