Måndag

Har en jobbig vecka som väntar, buhu. Tur att jag är friskare och orkar stå på benen nu i alla fall. Snörvlar dock värre än Lotta på Bråkmakargatan. Har inget roligt att skriva om... Ringde och tjötade med P tidigare idag, störde när de gjorde grupparbete. Förut ikväll var jag på Konsum med Josse, träffade vampyren och hans vänner, frös tårna av mig och nu värmer jag mig i sängen. Försöker plugga, men det går fruktansvärt dåligt. Ringde en Ching Chong till mig förut, hennes dotter vill börja åka konståkning i Karlstad. De ska tydligen flytta hit. Hon förstod dock inte att säsongen nu är slut och att det inte går att börja när det är cirka två veckor kvar. Lovade Chongen att jag skulle kika på hennes dotter på onsdag. Tjing


Kommentarer
Postat av: Anna Ji

Hahahaha! "Lovade Chongen att titta på hans dotter. Tjing!". Tur att du livar upp föreläsningen för mig, baby. Förresten, vart har du fått tag på skålen jag hade på bild på min blogg? Har du den rosa? :)

2011-03-08 @ 09:08:48
Postat av: Cissi

Alltid kul att glädja andra ;) Vi måste ses snart! Svarade i din blogg ang skålen! :)

2011-03-08 @ 13:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0