Natt

Jag är fruktansvärt trött, förstår inte ens varför jag sitter vid datorn när jag knappt kan hålla ögonen öppna. Har lagt mig alldeles för sent (tidigt?) hela helgen, runt 4 båda dagarna. Det hade inte varit några problem om jag kunnat sova hur länge jag velat, men eftersom jag har massa åtaganden (vuxet) får jag inte ligga kvar under det varma täcket. Så även imorgon, nu lägger jag mig i alla fall någorlunda tidigt. Ska skriva på rapporten hela dagen imorgon, måste kicka igång den så jag slipper ha panik när jag åker till Skövde på onsdag. Ska bla byta däck på bilskrället. Den är ju äntligen lagad, men idag märkte jag ett fel som uppkommit efter tiden på verkstaden - den slänger när man bromsar i höga hastigheter. Ska läsa om det  imorgon i min bok "Bosse bildoktorn".

Imorse var jag i ishallen och tränade ungar, sedan var det uppvisning och fika. Fick blommor, kort, påskägg och presentkort som tack för den här säsongen. Mina yngre åkare är världens sötaste! :) Åkte hem och pluggade en stund innan jag och Karro åkte iväg och flötade hamburgare. Killen i kassan fick sig nog ett gott skratt när jag beställde någon konstig sås till Karro, haha! Han flinade gött i alla fall. Fick senare på kvällkvisten besök, men jag somnade nästan och kickade ut min gäst. Ringde en vän och tjötade skit fram till nu OCH nu måste jag sova. Kan ju även nämna att Anna och Adam var här i Karlstad igår. Trevligt! :) Jag och Adam fick ett litet träningspass inne på IKEA när vi bar möbler. Anna slapp eftersom att hon är "svag" enligt sig själv, haha! Vet inte hur, men på något sätt lyckades vi trycka in allt i bilen.

Nu - SOVA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0