Söndag

Söndag morgon och allting snurrar. Nu ångrar jag nattens alkoholintag. När jag vaknade imorse var allt bra, men nu efter ett par timmar kan jag inte ens stå upp längre, allting snurrar! Väntar på att grabbsen ska nyktra till och då ska vi fara till donken för återhämtning.

Det var i alla fall en trevlig kväll igår. Många fula fjortiskort på mig, som den fjortis jag är mohaha. Kvällen började hos Josse med supergod mat, fläskfile och risotto. Martina hade bakat vitlöksbröd, men det undvek jag ;)Förfestade fram till klockan 2 innan vi begav oss till festen. Hann bli rätt många drinkar innan vi gick. Ska aldrig mer dricka sprit, slutar alltid dåligt, haha! Förut drack jag alltid sprit, men det är mycket svårare att kontrollera än öl och vin (vitt). Aja, iaf. Mina killkompisar kom hem till Josse för att hämta oss, de orkade inte vänta på att vi skulle komma till festen. Traskade dit vid 2 och då var den mer eller mindre över. Vi drog dock igång festade igen och härjjade ett tag till. Gick hem med M och E, råkade riva upp min handled, ser ut som jag försökt ta livet av mig. Kom hem 5 imorse = död idag.

Låter som en liten fjortis när jag läser igenom vad jag har skrivit, haha! Det är jag INTE längre. Snart är jag färdigutbildad mäklare och fastighetsekonom, då ska jag vara 100 % seriös och tråkig. Fram till dess är det fullt ös medvetslös!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha! Bäst att du lever ut ungdomen innan det är försent ;)

2011-03-20 @ 15:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0