Torsdag

Idag har varit en händelserik dag. Började med att jag inte orkade upp imorse (som den morgontrötta person jag är) , vilket resulterade i att jag kom iväg för sent. Hann dock säga hej då till min käre vän som åker till ett kallare ställe. Köpte jordgubbar och vindruvor som jag smaskade på medan jag körde till Skövde. Ringde P som fick en ganska rolig förmiddag på grund av mig. Blev jagad av polisen när jag råkade köra lite för fort (50km/h) KLANTIGT!!!!!! Lyckades dock skaka av mig dem. Som den våghals jag är körde jag därifrån fort som ögat och de tappade bort mig. Hoppas inte att de tog mitt reg nr, vore fruktansvärt tråkigt. Åkte iväg till ett viktigt möte på eftermiddagen  och sedan var det däckbyte på verksta'n! Rövade bort Anna ett par timmar och intog donken med vårt tjatter. Våra kodnamn är ett grymt påhitt. Märta, Bodil och Hasse. När vi sedan skulle bege oss hemåt såg vi att en mamma och hennes barn stod i kön till Mc Driven. Vi hade dock redan åkt därifrån och tog därför ett par extra varv i rondellen innan vi beslöt oss för att det var värt att åka tillbaka för att kika på. Jag körde snabbt som blixten bort till Donken för att beskåda denna underliga händelse där en mamma på cykel köper flötmat till sitt barn i regn. Det hela var mycket lustigt. Det ansåg i alla fall jag och Anna som fnittrade inne i bilen.

Nu ikväll har det inte blivit mycket gjort för min del. Jag har pluggat, tjötat med familjen och pratat i telefon (såklart!). Arbetet är snart klart, har cirka 1000 tecken kvar att skriva, men det är 1000 väldigt jobba tecken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0