Wednesday

Hej hopp, solen skiner idag!

Ligger för tillfället i sängen och pluggar med datorn på magen, är helt död i kroppen. Skriver på mitt dumma arbete som ska in på fredag. Har skrivit 70 % och börjar äntligen se ett slut på eländet. Har faktiskt varit ganska duktig idag trots att jag återigen ligger i sängen. Pluggade imorse och sedan gick jag på ett spinnig/corepass. Det var väldigt segt att träna idag, är helt mör i kroppen. Har tränat ganska många dagar i rad och behöver nog en vilodag eller två. Torsdag, fredag, söndag, måndag, tisdag och idag onsdag, puuuh! Både i måndags och igår var jag ute på långpromenader och sedan vanlig träning. Mina ben är som maskar just nu, haha! Vill man ha resultat till sommaren och vara nöjd på beachen måste man ligga i. Både jag och Anna kör stenhårt ;) Aja, efter träningen gick jag hem o duschade, lagade mat och nu återigen plugg. Ska snart till skolan på föreläsning och efter det hoppas jag att min bilstereo är på plats. Jag och E var där och ryckte i sladdarna igår. En meter sladd till en liten stereo! Efter det bär det av till Skövde där mor min har lovatt bjuda på mat.


Igår fick jag lite roliga sms. Två nästan likadana på morgonkvisten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0