Ännu ett inlägg om ingenting

Fick ett trevligt samtal nu ikväll. La precis på luren. Det samtalet gjorde i alla fall min kväll! :)

Idag kom jag på att jag inte har många dagar kvar i Karlstad. Nästa vecka flyttar jag halvt till Skövde igen. Stannar där en vecka eftersom jag ska jobba på mäklarbyrån. Sedan åker jag hit igen och är här ett par dagar innan jag åker till Skövde och antagligen stannar där. Får se om jag åker hit upp till avslutningsmiddagen och seglingen. Vore skujj! Tre års studier är nu avslutade och jag måste ta mitt pick och pack och resa vidare. Fruktansvärt tråkigt. Jag vill inte lämna min lägenhet, det är ju mitt hem numera. Vill inte lämna Karlstad heller, det är ju mitt hem. Har mer i Karlstad än vad jag har i Skövde. Här har jag konståkningen, segligen, träningen och kompisar. I Skövde har jag familjen och vännerna. Nej, usch jag vill inte flytta härifrån! Jag har inte sagt upp min lägenhet än i alla fall, eftersom det kanske blir ytterligare ett år i stan. Vore kul då jag får stanna här samtidigt som jag är trött på Kronoparken. Den får mig verkligen att må illa. Skottlossning nu inatt igen. USCH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0