Åska, blixt och dunder

Det blixtrar utanför fönstren. Jag, Simon och Mattias sitter i skolan och grejar md uppsatserna. Josse gick hem för över timma sedan, men jag är snäll och stannar kvar med killarna för att hjälpa till med deras uppsats. Deras sidnummer krånglar och de är sär och förstår inte hur man ska fixa det. Jag är däremot grym och lyckades lösa det! :) Jag och Josse är klar med uppsatsen, men ska låta några bekanta kika på den innan inlämning imorgon. Det är sjukt att vi har skrivit en hel c-uppsats. Hoppas på ett VG!

Jag har nu, efter ett par timmar, lyckats lugna ner mig. När jag skulle bort till parkeringen och flytta på bilen för att slippa böter (eftersom man endast får stå där i 24h). Jag var ute och körde med bilen igår och flyttade den till ett annat ställe, plus att jag körde ut från parkeringen. Tro på fan att jag har fått böter idag! Hur i helvete tänker fittlisan som ger mig böter?! Jag har ju inte ens haft bilen där i 24h. Blev galet arg förut och körde som en idiot väg ner till ICA. Josse visste att det skulle hända och försökte lugna ner mig, men jag var lika arg för det. Gaaaaah! Hon ska ringa sin far som är domare och se om han kan hjälpa mig. Jag vägrar betala den här parkeringsboten. Jag flyttade ju för fan på bilen!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0