Baah

Blev ett jobbigt möte på konsum förut när jag träffade mössan. H*n såg ut som en ledsen hundvalp och jag tyckte nästan synd om h*n** för en stund. Mössan får skylla sig själv. Det var inte mina fingrar som skrev de där orden. Jag berättade saker i förtroende och får det kastat rakt i ansiktet. Man behandlar inte sina medmänniskor på det sättet! Det var jättestelt och eländigt vid affären, ville därifrån hela tiden. Lyckades ta mig därifrån relativt fort eftersom hela situationen gjorde mig olustig och väldigt opepp inför ikväll. JÄVLA MÖSSAN! Blir arg om mössan har förstört mitt partyhumör ikväll. Var tvungen att lova att vi ska ses imorgon för att mössan vill prata om några saker. SÄR! Tycker vi har pratat tillräckligt om det där. Kan ju alltid skylla på att jag är bakis! Mohaha

Ska strax fixa mig inför ikväll. Ska åka till Camilla med bussen halv 6. Ska ha på mig klänningen jag köpte för ett par veckor sedan som av någon anledning har bliit ful i garderoben. Typiskt tjejer antar jag, haha!

På med partymusiken, nu äre fest =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0