Mustigt ljusbrunt pälsstycke

Haha fy fan vad jag har garvat ikväll. Har pratat med min vapendragare Anna och läst högt ur vår klassbok från högstadiet. "Mustigt, ljusbrunt pälsstycke" hahahaha! Ja jävlar vilken klass vi hade på vasaskolan. Stenis som slängde ut viktiga papper genom fönstret, alla bråk och tjaffs. Vi offrade livet för en glasstårta.

Jag är sjukt trött nu. Har varit vaken i 33 timmar nu. Ska duscha och sen sova, det behövs verkligen! Är död efter helgen. Vår förening hade finsittning i lördags där jag skuttade runt i en röd klänning. Det kom fram främmande tjejer och killar och sa att klänningen var fin, kul att höra! :) Inte alltför ofta folk gör så. Förfestade hos Camilla innan sittningen, men även efteråt innan vi gick inte på blue moon. Sjukt trångt hos henne, svettigt! Jag var rädd för katten (som vanligt). Oturligt nog regnade det i lördags, men det löste jag med min vita tröja som fungerade som paraply. Inne på bmb härjjade vi runt som vanligt. Såg att mössan var där och jag blev rädd. Karro agerade spion och gömde mig. Råkade dock stöta på mössan på bussen hem. Gaah. Mina fötter gjorde galet ont i lördags, trodde jag skulle dö vilken sekund som helst. Orkade till slut inte gå i skorna och gick barfota över Karlstads torg med risk för att få glasskärvor i foten. Denna gång hade jag tur och fick endast onda fötter. Jag och Törna träffade en särig kille på dansgolvet som försökte "få oss". Riktigt sär. Skulle egentligen ha efterfestat på campus med Joel o co, men jag råkade däcka i sängen. Synd. På sittningen ville ettorna att vi treor skulle skämma ut oss en sista gång. Maria kom med den briljanta idéen: Vi visar röven! Vi var fyra tjejer i trean som var på, men valde till slut att sjunga "Om jag skulle gå på fest ikväll som jag vet att jag har gjort nån gång så ska jag inte dricka sprit ikväll, lilla mamma det lovar jag dig, hej!" Haha gick sådär eftersom det bara var några få som kunde texten.
Igår åt jag pizza med P, men innan det pratade jag med mössan. Så säääääääääär. Förstår ingenting. Är faktiskt lite rädd för mössan, psyket är instabilt. Gott med pizza igår, men oturligt att jag fick ett migränanfall och det blixtrade framför ögonen. Kunde inte åka till Skövde igår utan åkte imorse vid 5.

Orkar inte skriva mer nu. Har inte tid. Måste duscha och sova innan jag dör. Hej svejs. Ganska träligt blogginlägg för övrigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0