Ny vecka

Vaknade med huvudvärk imorse och har alltsedan dess haft en bultande smärta i huvudet. Tur att jag slapp migrän, men huvudvärk är jobbigt det också. Har i princip spenderat dagen i sängen med datorn på magen och grejat med c-uppsatsen. Har genomfört en intervju idag, fy skråen! En skåning med den grövsta skånskan du kan tänka dig. Att jag min hörsel inte är perfekt gör inte saken bättre. "Sa du att du tidigare arbetade inom byggbranschen? Nej, jag sa att jag var pilot." Finfint väder ute idag som jag inte kunnat njuta av, förutom min korta promenix i eftermiddags. Pratade med P förut som är i verkstad'n. Vi kanske ska laga mat ihop ikväll. Då kan jag ligga i sängen och få maten serverad - vilket passar mig utmärkt!

Gårdagen spenderades inte i sängen, vilket jag nästan hade trott att jag skulle få göra eftersom det var fest i lördags. Festade i stan i lördags och sedan åkte vi till Campus och härjjade. Vi gick hem till mig och poppade popcorn som vi tog med till festen vilket var uppskattat av alla. Jag fann en skateboard och min lycka var total. Nu rullar jag runt på den i lägenheten emellenåt. Måste dock tilläggas att det är livsfarligt. Jag har ännu inte brutit några ben, men med min maximala otur lär jag snart göra det. Fick nästan en flaska i huvudet i fredags när jag var på väg till Bunkern. Jag hade precis kommit ut från porten när jag hör ett klirr i backen och där låg en glasflaska som någon idiot hade slängt ut och precis missat mig.

Nog om det. Endast två veckor kvar innan c-uppsatsen ska lämnas in. Det blir två intensiva veckor med mycket att göra. Hujedamig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0