Solig dag

Har haft en väldigt trevlig eftermiddag och kväll. Den kunde dock ha avslutats på ett trevligare sätt, men men. Var hos Karro o solade i eftermiddags. Törna och Simon kom dit lite senare. Det diskuterades tjejgrejer hej vilt och tjejen med pojkvän intill oss måste ha varit lite roade av våra åsikter. Pojkvännen kollade in oss hela tiden och jag tror det beror på att hans tjej inte släpper till utan måste glo på andra tjejer helt enkelt.

Åkte ner till stan med Josse, Simon och Mattias. Satte oss på the Bishorp Arms. Fick dock inget bord utan väntade där i hundra år eftersom Mattias inte ville sitta i soffan med låga bord och äta mat. FIck till slut i två bord, men de var på varsin sida av restaurangen. Jag och Simon satte oss vid ett bord och klunka öl, sjukt gott! Jag tog massa kort på honom, men de blev dåliga eftersom jag inte fattade hur man tog kort med hans dumma cpkamera. Till slut blev gick två personer och vi kunde sitta alla fyra tillsammans. Beställde mat och njöt i solen! Mycket trevligt. Tråkigt att man skiljs åt nu om endast ett par veckor :( Kände mig superfet efter maten så jag och Simon gick hem, eller han cyklade och jag gick. Hade mina sämsta skor att gå i, ballerinaskor som ger skorskav om man går för långt. Tog av mig skorna och gick barfota. Mycket dumt gjort. Fick en glasskärva i foten som resulterade i ett skärsår och en haltande tjej. Jag gick ännu långsammare än tidigare och Simons tålamod försvann. Lyckades få ytterligare ett par skärvor i foten, denna gång på trampdynan och nu hade jag endast tårna kvar att gå på. Gick som en gammal kärring, eller Quasimodo, haha! Ringde P efter att Simon lämnat mig. Skulle gärna vilja ha den där kramen som jag blivit lovad. Känner mig lite ynklig nu eftersom jag inte kan gå på vänster fot och höger knä. Knät är svullet som fan och ser riktigt vidrigt ut. Har barnplåster på foten, vilket passar mig ypperligt enligt P. Får nog skippa träningen imorgon och vila lite. Kan unna mig ett par timmar sol mitt dagen innan handledningsmötet halv två. Sen blir det uppsatsskrivande hela kvällen.

Oj, vad långt det blev nu. Aja, orkar ni inte läsa så behöver ni inte :)

Kommentarer
Postat av: Oscarson

Haha, jag orkade läsa! Du är rolig du, har du kvar skärvorna i fötterna?

2011-05-11 @ 17:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0