Tillägnat Anna

Min vän Anna Jo klagade på dålig uppdatering och därför klottrar jag nu ner ett litet inlägg. I torsdags var jag hos Karro och förfestade. Jag följde dock inte med ut eftersom jag var dödstrött. Jag och Anna gick istället hem och jag lyckades skrämma både henne och mig med mina historier, haha stackarn! I fredags var jag i skolan med Simon och sedan åkte jag till stan med Anna Ji. Köpte en fin sommarklänning, nu saknas endast brännan! Bytte ut Anna Ji mot Anna L på kvällen, som för övrigt spenderades hemma hos Karro. Lördagen spenderades ute i en solstol vid mitt hus. Satt ute ett par timmar med Simon. Han blev dock rastlös och kastade kottar på mig och flaggstängerna. Fick lite färg och jag var glad. Nu är inte framsidan av mina ben vita längre, nu är de ljusbruna! :) Baksidan är i och för sig fortfarande vit, men det ser ju inte jag! ;) Idag har jag varit i skolan sedan tidig morgon med Josse. P gjorde oss sällskap en stund, men skulle sedan åka hem :(  Köpte pizza som vi åt ute på skolgården i det fina vädret och som jag sedan tränade bort vid fem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0