Torsdag

Opponeringen är nu avklarad och vi klarade oss fint. Vi fick knappt någon dålig kritik, men vi kritiserade ganska mycket, haha! Jag är stenhård när det gäller grammatik i skolarbeten. Msn, fejjan och här är jag inte alls noga. Den gruppen vi opponerade på hade en annorlunda handledare, såg ut som en kompis till dem. Han totalsågade mig och Josse när vi opponerade. Den andra gruppen går inte samma program som oss utan går matematikprogrammet där de läser konstiga saker som vi andra inte förstår. Handledaren tyckte att vi va efterblivna som inte förstod vad ANOVA är. Det är nämligen ett statistikprogram som analyserar varibler och standardavvikelse. Han tyckte även att man inte ska skriva metodteori utan bara metod. Deras referenser anger de helt annorlunda och deras handledare tyckte då att vi va dumma som sa så som hela handelshögskolan referar enligt. Summa summarum: deras handledare är sär!

Har varit på byrån hela veckan. Skulle ha åkt till Kd igår, men råkade somna på soffan hemma hos mamma. Vaknade vid tio och då orkade jag verkligen inte åka hit. Sov istället fram till kl 4 och åkte då Kd. Hann läsa morgontidningen hos moder och såg då att en gammal kompis till mig har gått bort. Ytterligare en trafikolycka. Va fan liksom?! Helt sjukt att sånt här händer hela tiden :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0