Torsdag

Hemkommen från staden. Har varit på Glada Ankan med tjejerna och proppat i mig hamburgare, sjukt gott! Jag var dock den enda som orkade äta upp, kan bero på att jag tränade precis innan och höll på att dö av hunger. Servitören var lite vimsig och visste uppenbarligen inte hur man gör när man tar emot beställningar, man skriver ner på en lapp! Gick bort till godisaffären som Anna lovade skulle ha gott godis, nån blå karamell med kola i. Jag köpte en melon på hemköp som senare rullade ut ur min påse på bussen och jag rusade runt och letade efter den, haha! Som tur var hade den bara rullat ett säte bak. Anna satt där o skrattade på bussen medan jag hade panik över min dumma vattenmelon. Nu är den grusig :(


Glasbiten är nu ute ur foten! :) En vänlig läkare grävde ut den ur foten. Gjorde lite ont, men jag var ett snällt barn som inte skrek! Det var en glasbit som var svart pga all smuts. Läkaren sa: får jag inte ut den nu måste jag bedöva foten och skära upp foten med en skalpell! Som tur var lyckades han få ut den utan någon skalpell och endast dra isär huden, uuuusch! Lyckades undvika en infektion och kanske blodförgiftning, i alla fall enligt min mor, haha! Då kommer det säkert sluta med att jag får amputera foten och då kommer jag ta livet av mig. Nej, lika bra att ta ut glasbiten.






Såg att någon hade lagt upp denna på fb, haha! Min humor! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0