Törstig

Jag är törstig, men kan inget göra åt det. Vattnet är avstängt i Karlstad och min tunga är kruttorr. Oturligt nog pantade jag och Karro alla mina pantflaskor igår när vi var på Ica. Mattias har redan varit nere i tvättstugan och tagit allt vatten som fanns kvar i ledningarna. Jag lyckades få en cm vatten i en kastrull för att ha vatten till gaddarna. Shit, vilken röta jag har. Var på toa nyss oc det gick att spola!! Testade kranen i badrummet för att se om vattnet kommit tillbaka och se på fan, det kom lite vatten och jag kunde tvätta händerna! Nu är jag jätteglad för händerna är rena! :)

Jag blir så trött på folk på campus. Värt att elda upp möblerna så att tre brandbilar måste åka dit för att släcka. Moget. Mordbrand och vandalism. Jag sysslar minsann inte med sånt, även om jag gör en del dumma saker. Jag var med Anna J och härjjade runt i stan, wowo. Hon ville äta donken, men jag var vuxen nog att säga NEJ! och kokade pasta hemma innan jag åkte iväg = billigare och mindre fet. Jag är lite solbränd på ryggen och det lyckades jag åstadkomma genom några timmars solning med Karro och Sara igår på dagen. Karro bjöd på glass och det var verkligen sjukt gott. Fem smaker är inte varje dag man får serverat ute i solen.

Nu ska jag äta noggerglassen jag köpte igår och kolla på våra opponenters examensarbeten. Sen bär det av till Skövde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0