Trött

Svintrött. Sova. Nu.

Jobbat idag på byrån. Gick bra. Har as goa kollegor! :) Min chef är världens bästa. Hon är så jäkla grym! :) Stackars henne som sa att hon ska betala mina telefonräkningar, haha! Vet inte om jag kan me o ge dem till henne sen iaf eftersom de alltid är så höga. Hon bjöd oss anställda på mat idag, thaimat! Det gillar inte jag, men som tur var var det buffé och jag kunde äta biff. Det var dock sjukt starkt. Ögonen började rinna för att det var så starkt, haha! Det var faktiskt gott och jag kan nog tänka mig att äta där igen.

Pratade med två roliga personer på vägen hem i bilen. P och Bogrens D. Skujj! :)

Nu ska jag sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0