Trött

Är sjukt trött. Kom hem från stan för en halvtimma sen. Jag och Simon var där på tjejkvällen. Hittade en hel del som jag hängde undan till imorgon. Kollade på halvnakna boys på gatan som gjorde nått uppträde? Träffade även på några sär som dansade på torget med handdukar framför ansiktet. Både jag och Simon stod inne på Stadium i tusen år och krånglade med kläder, haha! Jag borde duscha och gå bort till Karro nu, men jag är helt död. Har ingen ork i kroppen. Jag som okså ville gå ut ikväll, men knät är cp. Ska hälla i mig lite dricka och se om jag har energi nog att gå bort. Nu försöker min ena syster luska ut hur det var mellan mig och Alessandro, men det är konfidentiellt. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0