Hej

Här var det tomt! Inläggen lyser med sin frånvaro o jag har inte direkt tänkt tanken att blogga när jag kommerh em från jobbet. Orkar inte ens starta datorn. Nu fick jag precis ett sms. Ska iväg och hyra film med en kompis. Ska ta det jävligt lugnt ikväl.l. Känner att jag behöver det. Är så jävla sliten nu. Jobbar fan jämt känns det som. Idag tog jag in en hästgård. Känns kul iaf! Fick ett samtal från en kund igår. Jag ska tydligen jaga deras kanin som har rymt och vägrar lämna tomten. Haha. Trodde fan inte mina öron först. Jaja, man får vara med om mkt.

Har hänt mkt nu under hösten. Stor omställning från att vara student till att bli en hårt arbetande karriärskvinna. I lördags var jag och Anna hos en kollega till mig och drack lite vin. Det var trevligt! :)

Nu ska jag duscha och sen sticka iväg o hyra film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0