Helgen

Shit vad jag är trött. Fattar inte vad som har hänt med mig.

I fredags var jag på filmkväll. Stendöd.

Igår var jag i Jönköping över dagen. På kvällen skulle jag ha följt med på fest hos Andreas o alla dom, men pallade verkligen inte. Helt jävla stendöd. Somnade i sängen med jackan på. haha.

Idag var jag så död att jag inte ens orkade gå upp till konståkningen. Får se om jag orkar fortsätta vara tränare. Känns som att jag har tagit på mig lite för mycket. Är aldrig ledig. Vi får se. Sov till 12 (välbehövligt). Pratade med Josse o hundra år och hämtade sen Anna och gick på berget, typ 7 km ?. Duktiga var vi i alla fall. Får bli en ny rutin tycker jag! :) Så jävla gött o gå runt vattnet och i skogen överhuvudtaget eftersom jag typ bara vistas i stan numera. Var på Maxi en sväng också. Träffade några kunder. Inte kul när jag ser ut som ett ruffs :( :P Kom precis hem från ytterligare en runda på berget idag. Mina ben är så jävla döda. Orkar inte röra mig mer. Får se om jag pallar att åka hem till mamma o hämta lite saker.

Ny vecka imorgon. Känns sådär kul måste jag säga. Skulle så gärna vilja ha ledigt, men har inte en enda semesterdag att ta ut. Nog om det. Nu är det slut på mitt onödiga tjötande om ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0