Tisdag

Tisdag idag. Veckan rullar på. Fattar fan inte vart veckorna tar vägen alltså. Galet.

I torsdags var jag iväg på äventyr.

I fredags var jag på afterwork med Anna o Lillie. Jättetrevligt! :) Får göras om.

I lördags var jag på utflykt till Tibro, kbg, töreboda, Mariestad. Träffade Olof på Mio i Mstad. Åkte hem till mamma efter det o sen hem till några kompisar.

I söndags var jag först tränare och sen köpte vi tvbänk. Okej då, den var slut så vi beställde den. :) På kvällen träffade jag lite folk.

Igår lunchade jag med lara på Mangos. Mycket trevligt :) Skulle ha fått sällskap av ytterligare en person som bangade. Kollade på pengarna på bordet igår hos en bekant som har den kanalen på tvn :P haha

Idag har det varit en sjutusan till stressig dag. Skrivaren funkade inte jag och jag fick panik eftersom jag skulle på kundbesök. Stressade tillbaka till kontoret och lunchade med viktiga bankkontakter på Glädje. Kom 12 personer på min visning ikväll. Jag är ganska nöjd! :) Hoppas på ett gott resultat.

Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan o ta kväll. GÖTT! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0