Trååååååååååååååk

Nu blir jag arg. Hade skrivit ett ganska långt inlägg o sen helt plötsligt bestämmer sig datorn för att det var dags för stänga ner skiten! Baaaaah

Bestämde mig för att ha hemmakväll ikväll, något som jag inte har haft på hundra år. Veckorna går alltid i 120 så när jag nu är ledig har jag ingen aning om hur jag ska spendera kvällen. Finns verkligen ingenting att göra när man är ledig. Skulle ha åkt till Jönköping och hälsat på Mattias, men fick inte tag i något tågkort. Det blir en lugn kväll med sms, skype, vindruvor och film. Det är tydligen nyttigt att ta det lugnt, haha! Imorgon händer det lite mer i alla fall. Ska få ordning på lägenheten, träffa mormodern och träffa Anna & Adam på kvällen. Bra lördag!

Idag sålde jag ett radhus, yey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0