Tjohej

Sitter hemma i min lägenhet och myser framför en film. Funderar mycket på framtiden och hur jag ska göra med saker och ting. Inte lätt att helt plötsligt bli vuxen efter att ha gått i skolan i hela sitt liv.

Igår hade vi diplommiddag med skolan och träffades en sista gång. Riktigt trevligt :) Kom dit full och gick hem mindre full. Somnade däremot vid bordet, haha. Pinsamt, men jag var sjukt trött. Kul att tre st ska ha barn i klassen! :) Åkte hem och här väntade Josse och Mattias. Tjötade skit innan alla tre däckade, haha. Fick gulliga sms som jag somnade ifrån. Gullunge! <3 Aja, nu har jag fått mitt diplom iaf, känns förjävla gött! :)

Idag vaknade jag av att Mattias var rastlös och ville härjja. Gick upp och sen blev det stan med Josse. Gick hem till Eva och fikade. Supermys. :) Imorgon är det städning som gäller hela dagen. Är inte det minsta avundsjuk på somliga som är i Miami just nu.


Förra helgen var jag här och röjde också. Träffade Erik på lördagen. Kikade på film och båda däckade i soffan innan jag traskade hem. Nu kikar jag på en spännande film på trean - JohanQ. Har iofs sett den förut, men den är ändå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0