I min säng

Ligger just nu i sängen och fryser. Det är svinkallt i min lägenhet :( Jävla hyresvärd. Ska fan ha tillbaka mina pengar om de inte sätter på värmen alltså. Varmare ute än inne. Golvvärmen har de tagit bort också.

Var på examenshögtid på Kau idag. Var först inte välkommen då det var fullt, men jag lyckades flörta in mig och även jag fick ett glasäpple som ett bevis på att jag tagit examen! :) Det hölls tal och det sjöngs. Fin fint. Tårta och kaffe efter det. Gick hem till V efter det. Kollade fotboll med V och Jonas. Fick spetsat kaffe och såg allt suddigare. haha. Det är inte lätt att kolla på fotboll med inbitna fotbollsfanatiker ska jag säga. Försökte säga några smarta fotbollskommentarer, men tror inte det lyckades särskilt bra :P Nu ligger jag däremot i sängen eftersom jag inte orkade gå med dom till Frödingshöjd på fest. Funderade på att catcha upp Törna o co i stan, men har ingen ork till det heller. Återstår fest på campus med Joel så jag tror det blir det. Han lovade mig dricka så va fan. Känner mig svintråkig som dissar tre fester så nu måste jag fan pallra mig iväg på något. Är sjukt jävla trött efter gårdagen. Jobbade hela dagen och körde sen till karlstad. Var uppe till 6 och kollade på norska idol, djurparken och top gear. Haha. Hjälpte även till med tvätten kl 5. Haha galet, men vad gör man inte mot sina snälla grannar. Jag fick ju faktiskt en hamburgare. Tack och adjo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0