wowo

Alltså liksom palla. Orka. Så less. Trött.

Imorgon är det utbildning i Sthlm. Karro ska också dit! Kommer bli kalassköj o ses igen :) Bikinin har dock försvunnit så får se om jag kan klämma mig ner i en gammal, haha. Är man på spa måste man ju untnyttja det. Hoppas dert blir sol så man kan sitta på bryggan o kika ut över havet i Skärgården.

Tänkte att jag skulle skriva ihop ett inlägg om det senaste som hänt, men tiden finns inte riktigt. Matfestivalen har ju passerat. Var i Karlstad förra helgen. Fest som vanligt :D Fy fan va jag va bakis i söndags. Gick upp 8 och då gick jag ner till Vegard och sen till pizzerian. Knappt jag orkade ta hissen ner. Usch usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0